poniedziałek, 30 stycznia 2017

Doczekałem się



Dzisiaj dotarła do mnie wiadomość, że trwają właśnie prace nad regulaminem konkursu na felieton: O Złote Pióro. Jego organizatorem ma być Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Czchowie, a udział w nim  brać będą uczniowie naszej szkoły średniej.  Oczywiście pod nadzorem i z pomocą swych nauczycieli.
Cieszy mnie to, ponieważ od jakiegoś już czasu propagowałem jak mogłem pomysł zorganizowania właśnie czegoś takiego. A nuż rozbłyśnie nam jakiś nowy literacki talent? Dajmy młodym ludziom szansę, zachęćmy ich, bo na pewno są wśród nich uzdolnieni w tym kierunku – przekonywałem. No i słowo stało się ciałem. Radość moja jest naprawdę wielka! Tym bardziej, że jak napisano w projekcie regulaminu konkursu, jego celem jest rozbudzenie zainteresowań felietonistyką, popularyzowanie wiedzy o najwybitniejszych polskich publicystach, jak również doskonalenie umiejętności werbalizowania myśli. Nic dodać, nic ująć. Będę trzymał, zarówno za organizatorów jak i wszystkich uczestników konkursu.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz