niedziela, 15 maja 2016

Podwórko NIVEA



Akcja budowania Rodzinnych Miejsc Zabaw to szansa dla miejscowości całej Polski na skorzystanie ze sporego dofinansowania na wybudowanie takiego właśnie obiektu. Fajna to w sumie akcja, a gdyby ktoś jeszcze nie wiedział, to dotyczy ona także i naszej gminy, a konkretnie Jurkowa, który został do niej zgłoszony.
Aktualnie trwa etap głosowania na zgłoszone miejscowości i tutaj mam (nie tylko ja) uwagi do procedury oddawania głosów. Otóż aby zagłosować na wybraną lokalizację trzeba najpierw zarejestrować się do Klubu Moja Nivea i dopiero po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, można skutecznie oddać swój głos. Ja np. po długim namyśle postanowiłem to zrobić aby mieć możliwość głosowania, lecz znam co najmniej kilkanaście osób (a o ilu nie słyszałem?), którzy na takie rejestrowanie się nie mają najmniejszej ochoty. Z różnych względów. Najczęstszym powodem jest obawa przed późniejszym zasypywaniem naszej skrzynki mailowej spamem reklamującym wyroby sponsora lub telefonicznym namawianiem do nabywania produktów tej firmy. Trudno się dziwić zarówno tym obawom jak i tej argumentacji, jednak potencjalne głosy traci Jurków. No cóż, ten kto daje, ustala także zasady brania. Takie czasy.  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz