czwartek, 8 października 2015

Drodzy czytelnicy "Notesowych zapisków"



Aby być w porządku wobec wszystkich tutaj zaglądających, informuję, że zmuszony jestem – mam nadzieję, że tylko na pewien czas – zawiesić prowadzenie „Notesu”. Wcale nie przez to, że brakło mi tematów czy chęci. Wręcz przeciwnie, przecież to przedwyborczy czas, a i u nas ciągle coś się dzieje. Niestety, nikt nie jest panem swojego losu, a życie wymusza czasem na człowieku działania, których nie planowaliśmy i  których nigdy byśmy nie podjęli. Taka rzecz nastąpiła właśnie w moim przypadku. Myślę, że wszyscy czytający te zapiski będą wyrozumiali i… do rychłego znów spotkania na „Notesie”.

3 komentarze :

  1. A szkoda bo było czasem coś ciekawego do poczytania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Czasem w życiu tak bywa, że nieoczekiwanie "skręci" ono w zupełnie nieoczekiwany i zaskakujący sposób. Ja wierzę, że jeszcze tutaj się spotkamy. Trzymajcie za mnie.

      Usuń
  2. Trzeba myśleć pozytywnie i wierzyć że wszystko będzie dobrze.Podobno wiara czyni cuda.Pozdrawiam i trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń