czwartek, 26 grudnia 2013

Jasełka

Super, bomba, extra - to za mało aby określić jasełkowe przedstawienie, które odbyło się w drugim dniu świąt w dawnym teatrze "Stodoła" przy czchowskiej parafii. Młodzież, pod kierownictwem ks. Roberta (i pewno za Jego pomysłem) przygotowała i zagrała bożonarodzeniowy spektakl, który jednak - tak naprawdę - mówił o odwiecznej walce dobra ze złem. Profesjonalnie odtwarzane role, ciekawa, nowoczesna muzyczna aranżacja znanych wszystkim kolęd oraz niebanalne, współczesne teksty sprawiły, że publiczność baaardzo głośno i długo wyrażała swój aplauz. Co ciekawe, podobało się wszystkim, mimo iż przedział wiekowy oglądających był naprawdę spory. Dość powiedzieć, że sala była zapełniona do ostatniego, miejsca - nawet stojących zabrakło! Warto było wybrać się w ten świąteczny dzień do czchowskiej "Stodoły"! Ci co z różnych względów nie mogli jasełek obejrzeć, będą jeszcze mieli taka okazję. Kolejny spektakl zagrany zostanie, w tym samym miejscu, już w najbliższą niedzielę. Poniżej kilka zdjęć z przedstawienia.
















 

10 komentarzy :

  1. Kto autorem fotografii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a trzeba było być na jasełkach :) autor zdjęć był tam obecny :) i ja się przy okazji dowiedziałam kto się ukrywa pod "czchowiakówdwóch" :) Pozdrawiam i życzę powodzonka w NOWYM ROKU :) a co do samych jasełek to tak jak wyżej :) super ,bomba, extra a nawet jeszcze coś więcej ... :) gratulacje dla pomysłodawcy :) dla super młodzieży :) wszystkich osób zaangażowanych w to przedstawienie :) i dla ks. Proboszcza za miłe słowa :) i klimat jaki stworzył :) jednym słowem było superaśnie i ........:P

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są nasze i jest ich oczywiście więcej. Jeśli ktoś chciałby je dostać to wystarczy napisać do czchowiakówdwóch - adres mailowy znajduje się po prawej stronie (poniżej licznika) bloga. Trzeba oczywiście podać swojego maila.

      Usuń
  3. Na jasełkach pstrykało wiele aparatów! ;) No ale jeśli już, to poznałaś pół czchowiakówdwóch! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno, wszystkie nasze zdjęcia z jasełek są też w posiadaniu ks. Roberta i MOKSiR-u - konkretnie u Pani Dyrektor. Wystarczy udać się tam z jakimś nośnikiem i je sobie skopiować. Jak ktoś boi się podać swego maila oczywiście. ;)

      Usuń
    2. oj tam oj tam :) może i było wiele aparatów :) ale mi akurat spodobał się jeden :) a raczej zdjęcia z tego aparatu :P ..... a co do pół.... to myślę ,że tą lepsza połówkę poznałam-zobaczyłam ;P ....Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cyba się zarumieniłem. :) Ale to nie fer, ja autorki komentarza - jak do tej pory - nie znam! Ale cieszę się, że mogłem swoimi fotkami i wpisem w "notesie" pokazać kawał dobrej roboty. :) Liczę, że będzie jeszcze sporo okazji to czynić. A może autorka wpisu posiada jakieś ciekawe fotki albo fajnie pisze - zapraszam do współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  5. oj to teraz ja się zarumieniłam ;) co do współpracy to ja chyba bardziej bym przeszkadzała niż pomagała ;P... wolę oglądać ,czytać innych prace :) zresztą tu się tak miło spędza czas , tyle fajnych rzeczy się można na Waszej stronce dowiedzieć .. zawsze jesteście tam gdzie coś fajnego się dzieje więc pomocnik zbyteczny :) ....a co do znajomości to przypomniała mi się piosenka ..."znamy się tylko z widzenia" .....;P
    a, że Nowy Roczek się już powolutku zbliża więc i ja Wam Kochani życzę .....

    Nadchodzący Nowy Rok to nie tylko okres radości, ale również zadumy nad tym co minęło i nad tym, co nas czeka.

    Niech Nowy Rok przyniesie Wam radość, miłość, pomyślność i spełnienie wszystkich marzeń, a gdy się one już spełnią, niech dorzuci garść nowych marzeń, bo tylko one nadają życiu sens!

    Tak wiec dużo optymizmu i wiary w pogodne jutro , ogromu sukcesów, odważnych marzeń, samych mądrych decyzji i wielkiej satysfakcji.:)

    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2014 !!!!!!!

    I tak 3majcie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za piękne życzenia! :) Szkoda tylko, że niepowspółpracujemy. Ale nigdy nie mów nigdy! To, że staramy się przedstawiać drobne może, acz ciekawe rzeczy i wydarzenia z naszych okolic, jest konsekwencją braku lub niewielkiej ilości takich tematów w Czasie Czchowa, a jeśli już, to podawanych ze sporym opóźnieniem. Wobec braku reakcji na nasze postulaty w tej materii, założyliśmy tego bloga, no i jest. Cieszymy się, że co raz więcej osób tu zagląda! :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

      Usuń