piątek, 4 października 2013

Rzetelna firma

Postanowiliśmy przedstawiać firmy, których działania odznaczają się solidnością usług, uprzejmością obsługi itp., czyli pozytywnymi cechami. Jako pierwszą przedstawiamy AUTO MYJNIĘ, działającą w Czchowie przy ulicy Nad Potokiem. Dokładność wykonania, niewygórowana cena, uprzejmość i terminowość, to rzeczy normalne dla tego zakładu. Nic dziwnego więc, że na mycie auta lepiej z wyprzedzeniem umówić się z właścicielem, bo kolejki do w/w myjni robią się coraz większe. O jakości ich usług nie zaświadczy autentyczna historia: któregoś deszczowego dnia byłem na spotkaniu z pewną słowacką rodziną. Nasze samochody stały obok siebie i mojego krople deszczu się "nie łapały", czego nie można było powiedzieć o aucie słowackim. Zapytany jaki środek stosuję, odpowiedziałem, że żaden - byłem po prostu wcześniej w auto myjni. Słowak skwitował to krótko: szkoda, że u nas nie ma takich. A u nas w Czchowie jest!

1 komentarz :

  1. Dzięki Zadbane Auto (www.zadbaneauto.pl) moja karoseria wygląda wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń